bebisimbenmmm canım unutuyorsun yaşadıklarını emin ol.. ilk çocuk insanın gözünü öyle bir korkutuyorki anlayabiliyorum seni ama bir kaç sene sonra tekrar çocuk sahibi olmak istiyorsun.. ikinci çocukla tam bir düzene giriyorsun ve herşeye okadar alışık oluyorsun ki ikinci çocuğu gül gibi bakıp büyütüyorsun..yeterki sağlıklı olsunlar..ben iki taneden sonra tamam artık Allah olmayana versin derken 10 yılın üstüne kızım süpriz yaptı bize okadar heyececanlıyım ki şuan sanki ilk olucakmış gibi genelde 3.ler çokta planlı olmuyor ama insana çokta heyecan veriyor yada ben öyle hissediyorum☺️