asliu_ hamilelik başından beri riskli yata yata bugünlere geldik inşallah 36ları görürüz😊 bi beşik kaldı almadığım onu da bayramdan sonra alıcam inşallah. Eşyalarını da yıkayıp ütülücem, çantamı da hazırlıcam bayramdan sonra erken gelme riski var çünkü. Sağlıkla alırız inşallah bebişlerimizi kucağımıza 💞