asliu_ bende 10 lu hastane çıkışı 4 tane 5 li takım, pijama takımı vs aldim sayamiyorum şuan çoğu şeyi aldık gibi sadece bayrmdan sonra beşik bebek arabası ve puset alacağız inşallah 🤲🏻
Kendim içinde bı tane pijama takımı aldım ama yine eksikler bitmiyor masallah 🤲🏻🌺
Sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻🧿
Agirlastigimi ve yorulduğumu hissediyorum artık 🤲🏻🧿🌼