zynpdmrl bende de çok oluyordu bir kere dışarıda yürürken kilitlenmiştim resmen 😬 eve gidemicem diye çok korkmuştum bebek ters durduğu için olur ve kolu bacağı kasıklara denk gelirse çok can yakar demişti doktorum O haftalarda çok yaşadım şimdi 30 olucaz insallah geçti çok şükür 😬