zynpdmrl Kızlar 24 haftalık olduk yürürken çok zorlanıyorum karnıma ağrı giriyor kasıklarıma doğru niye böyle oluyor sizce yürüyüş yapmak istiyorum ama olmuyor
Baby0687 zynpdmrl Doktorunuza danışın. Gebelik sağlığı durumunuza göre hekim görüşüyle devam edin/ya da etmeyin.
Dilek9191 zynpdmrl bende 23 haftalık hamileyim nefes nefese kalıyorum kalbim çarpıyor yürüyünce baskı yapıyor baya kaburgalarıma bayramdan sonra gidince sorucam doktora ama normal diyecek eminim 😄
Withminou zynpdmrl magnezyum ve kalsiyum eksikligi kuzum korkulacak bisey yok! Ayrica daha dur baklim biz 37+4 deyiz kendimizi tuvalete zor tasiyoruz 😂
balkopugu2701 zynpdmrl o aylarda benim de öyleydi yürüdüğüm zaman bazen kitlenip kalıyordum canım doktorum normal bunlar dedi kalsiyum magnezyum verdi ama sen sor yine de istersen
Sibeltug zynpdmrl bende diğer arkadaşlar gibi magnezyum eksikliğinden kaynaklandığını düşüniyorum ama yine de sorun ne olur ne olmaz
155598 30+1 kendimi balina gibi hissediyorum tüm yüküm karnımın ön tarafında ve bebek aşağıda galiba yürürken hareket ediyor olduğum yerde kalıyorum şunun şurasında az kaldı ama yürüyen bi basketbol topuyum 🥲🥺😄😂
eceyesilot_63 Withminou bende birşey sormak istiyorum biz 11+2 yiz fakat 1 2 haftadır kalça ağrılarım var baya oturup kalkarken veya uzandiktan sonra kalkarken neden acaba sizde de oldu mu başlarda böyle
Withminou eceyesilot_63 bebek buyuyor ya rahimde buyumeye basliyor ondan yapar uzan dinlen rahatlat kendini
balkopugu2701 eceyesilot_63 benim de hemen hemen o haftalarda yürürken popo tarafım çok ağrıyodu canım yürümekte zorlanıyodum ama geçiyor belli bir zaman sonra
aslhansrc1 zynpdmrl 23+0 girdim benimde kasık agrım oluyor özellikle akşamları yürüyemiyorum bile doktprum normal dedi progestan yazdı magnezyumu 2 kez iç dedi 🙏