enesayazmoom solgar markasının folik asitini kullanıyorum. İçinde sadece 400mg folik asit var, o yüzden hamilelik öncesi ona başlamıştım. Hamile kalınca doktorum devam edebilirsin ama elindeki bitince yenisini alma multivitamine geçeceğiz dedi. 11+4′üm şu an, 3.ay sonu gibi folik asiti bırakacağız anladığım kadarıyla