Edabykl enesayazmoom ben diofol kullanmistim ama bosuna 150 tl vermistim saglik ocaginda doktor yaziyomus folbiol son 15 gunde onu kullandim 🤭😂
Demirssmomm newbabyno2 Folbiolü her gün mü kullanıyorsunuz? Onun mg yüksek olduğu için eskisi kadar önermiyorlar doktorum böyle söylemişti bana
enesayazmoom Merve201119 Demirssmomm Edabykl newbabyno2 ben foliwel kullanıyordum ama piyasada yok muş hangisini kullansam bilemedim 🤔
Dilarakr Cansugamze_ bende aynı marka kullanıyorum doktorum elindeki bitince bırakabilirsin dedi 12 13 tane kaldı 12 haftalık olucam onlar bitince size neden doguma kadar dedi ki ben anlamadım
newbabyno2 Demirssmomm evet her gun ama hamıle degılım depolanmadığı ıcın bır sorun olcagını dusunmuyorum hamılelıge kadar kullancam
Demirssmomm enesayazmoom Önemli olan bir tane kullanıyo olmanız.. bence piyasa ismi o kadar önemli değil, folidoce içinde ekstra b vitamini var, imom içinde ekstra omega var falan.. kendiniz karar verin yada hekiminize sorun başka ne kullanabilirim diye 🤔
Merve201119 enesayazmoom ben üç gebeligimdede bu vitamini kullandım ben memnunum icinde balik yagi b12 çinko Demir daha bir sürü vitamin var
Edabykl enesayazmoom yani hepsi ayni aslinda bitanesini alabilirsin ama ben bilseydim saglik ocaginda yazildigini en basindan yazdirirdim 😂🤭
Demirssmomm fuunda_3 İkili teste kadar kullandım, ikili testten sonra doktorum multivitamine geçiş yaptı elindekileri bitir bir daha alma dedi yani 12-13.haftadan sonra kullanmadım
gamzesahinn enesayazmoom metilfolat formunda olanlar daha saglıklı dıye bılıyorum ben folıcus kullanıyorum
newbabyno2 Ccanann evet ama şuan hamıle degılım doktor hamılelıkten 3 ay once kullanmaya basla dedi 1 aydır kullanıyorum her gün ama hamıle oldugumda sanırım degıstırırım markasını
Ccanann newbabyno2 ben hamile kalmadan her gün 1 tane kullanıyordum sağlık ocağındaki dr öyle demişti Simdi hamileyim doktorum 1 gün kullan 1 gün kullanma dedi kafama takıldı o yuzden sordum size Sali kontrolüm var değiştirmek istedigimi söyleyeceğim çünkü içtim mi içmedim mi diye stres yapıyorum Her gün olması daha güvenli
Cansugamze_ Dilarakr 12 haftada bırakmıştım bn doktora söledim bıraktığımı bu 2. Bebeğim 13 aylık da bebeğim var onu da emziriyorum doktor onu bırakma doğuma kadar kullan dedi bana ilk bebeğimde bırakmıştım folik asiti ama bşka markaydı bilmiyorum bnde ama büyük ihtimal emzirdiğim için olabilir aklıma öle geldi benm