Arkadaşlar ben hamile kıyafeti almadım. Zorlanmazsam almayida düşünmüyorum. Robali bollasan tunikler aldım, beli lastikli pantolon aldım. Karnım sigmadiginda yandan kestirip penye kumaş diktirmeyi düşünüyorum. Uzun elbiseler aldım bide hem karnım çok belli olmuyo hemde baya götürür beni. Elbiseleri modanisa ve trendyoldan aldım.