Elif2307 agrım vardı,idrarımda da yanma vardı.universite hastahanesi aciline gitmiştim. Alttanda bakmamiz lazim erken dogum endisesini silmek icin dedi. Spektrumla baktılar akıntı falan var mı diye,o sırada doktor açıklığın var mı diye de baktı o yüzde yaptılar. Ama dediğim gibi 15 gündür çekiyorum o ağrıyı. 3 gun sonra Normal acile gittim oradaki doktor kas ağrısı olabilir patil alabilirsin dedi. 1 hafta oldu geçmedi kadın doğuma gittim(kendi doktorum degildi) O da alttan batırma tehlikeli, normal ağrısı olması dedi,doğru düzgün dinlemedi bile. Haftaya perşembe kendi doktorumla randevum var ona da anlatacağım durumu bakalım o ne diyecek. Ama ağrı çok fena😞