Kibarbaby aslında bebegim hep zayıf gidiyordu 32.haftamda doktor kan tahlili istedi değerlerim çok düşüktü yemene icmene dikkat et dedi bi de vitamin iğnesi verdi o ay biraz dikkat ettim yemeklerime et sevmem mesela ama köfte yedim dışarı ciktigimda evde hep atistirmalik birşeyler yapardim yemek yapmaya başladım patlıcan taze fasulye kendi değerlerim için 36.haftamda gittiğimde 1bucuk kilo almıştı 😊