Denizyldzm Bugün uykudan uyanırken vücudum ister istemez gerindi yani bacaklarım ve karnım 30 haftalık hamileyim çok direndim 5 sniye falan oldu geçti bebeğe zarar olur mu isteyerek hiçbir zaman gerinmedim ama işte vücut tepkisi elimden de bişey gelmedi
Sarikan93 Denizyldzm korkma canım bişey olmamıştır bende skolyozum var ondan dolayı sırt ağrılarım dayanılmazlar olduğunda pilates topuna yaslanıp geriniyorum annem gördükçe aklı çıkıyo ama çok şükür bebişime bişey olmadı bu zamana kadar
Cemrreedemirci Denizyldzm tarlada 9 ay çalışan atalarımızdan gerindim doktora mi gitseme ne ara evrildik yavv🤔
Deletedmom52620 Bende sürekli geriliyorum sanki yumak olmuşum açılmaya çalışıyor gibi geriliyorum istemsizce hele gece rüyamda sıçrıyorum.
Denizyldzm Deletedmom52620 cnım internette plasenta dan ayrılır falan yazmışlar ondan korktum bnde sıçrıyorum bazen ama onun için içeme kurt düştü
Heyecanli1303 Köyde tarlada çalışanlar fabrikada çalışanlar ne yapıyo acaba bunları okuyunca hemen doktora git geç kalmışsın🙄🙄🙄
Denizyldzm Heyecanli1303 benim tüp Bebek oldugu için biraz korkum ondan açıkçası cnım insan her şeyinden kıl kapıyor
Heyecanli1303 Denizyldzm Allah kucağına almayı nasip etsin içimden ikiz gectii sakınan göze çöp batar sabahları yataktan çıkmadan hafif hareketler yap vücudunu esnet bişey olmaz Allah’ın izniyle
Heyecanli1303 Denizyldzm internet te herşeyi okumayın çoğu yanlış bilgi gerçekten boşuna evham yapıuorsun millet pilates yapıyo yoga yapıyo içini ferah tut
Deletedmom52620 Denizyldzm evet onu bende duymuştum ama istemsizce oluyor bilerek yapmıyorum vücut istemsizce gerinmek istiyor hele uykumda oluyor uyanıyorum hemen karnıma elimi koyuyorum birşey olmasın Allahım diyorum sonra yatıyorum geri
Tazee-annee Denizyldzm geriyorum yukarı uzanıyorum belimi bile kütletip rahatlıyorum 2.gebelik 38 haftalıgım ikisindede yaptım bunları hiç bişey olmadı valla 😂😂
Ahsen1_ Tazee-annee ahhhh biri bnmde belimi kütletse ne iyi gelirrrr 🥴🥴🥴 bir rahatlarim ki 😄😄😄 nasıl yapıon bnde uygulayim 😄😄
Denizyldzm Sarikan93 maşallah ☺️ ben hiç hareket etmediğim için aniden olunca korkuyorum işte o kadar takıntılı oldum ki şu süreçte