Eslem_1 canım senin hızlı düşüyor olabilir şeker sık sık az az beslenmd öneriyorlar bu durumda da . Uzun süreli açlık istemiyoslr. Şekeri şöyle bakıyosunuz mesela sabah kahvaltı için saat tam 9 da ilk lokmayı ağza attıysanız kan şekerinize saat 10 da bakacaksınız en doğru sonuç bu gestasyonel diyabette. Birde yemeği maksimum 20 dakka da yiyip küçük lokmalarla çok acele etmeden. Açlık maksimum 96 tokluk 1.saat 140
- Saat 120 nin altı olmalı . Bazı annelerde sizinki gibi hipoglisemi oluyor aralıklı ve sık beslenin her ihtimale karşı da endokrin uzmanıyla görüşmenixi tavsiye ederim