Canpolat Böyle bir post bende açtım ama kilo kiyasladigim için vs değil oğlumda aman aman kilolu doğmadı
Ama bazen doktorun bir kelimesi insanı okadar düşündürüyor ki mesela 33 haftada gittiğim de iyi beslenmiyosun galiba bebek küçük kalmış dedi 2100 du ozaman ne ilaç kullandığımı bile unutuyor sürekli ben hatirlatiyorum ve hiç açıklama yapmıyor bı hafta sonra gel dedi gittim sadece 100 Gr almış ve haftasına göre iyi dedi üç kiloyu zor bulur dedi neden neye bağlı başka bir açıklama yapmadı ve her seferinde sormama rağmen bu gün ilk defa boyunu şöyledi her doktorun görüşü farklı olduğu için bazen farklı yorumlar arıyor insan 🙏 tabikide kimsenin bebeği aynı değildir