Svlyk Sinem0303 Gayet güzel maşallah, zaten 34 35 hafta itibari ile kilo alımı hızlanıyor. 33+5 te gittim ben en son 2488 gr çıktı. Meyve tatlı yeme tombul doğmasın dedi 🤭
Portakalkokulum Sinem0303 Zayıf deil canım saqlıklı olsun herşeyden önemlisi o kilo alır ben 2700 le doqum yaptım şimdi 5 kq prensesim😍
ed1112 Sinem0303 kilolu ve zayıf doğan sağlıklı bebekler arasında hiç bir fark yok etraf çok zayıf vs derse takma hiç onları :)
Eslem_1 Feyza-nur pekmezi ben de önceden tüketiyordum doktorum pekmez lafını duyunca gülüyor pekmezin bi faydası yok ki diyor artık yemiyorum 🤷🏻♀️
Sinem0303 Svlyk maşallah benimkide 33+5de 2400 dü 34 girdim bakalım ne olcak birde tansiyon çıktı başıma o yüzden kafam karışık
Svlyk Sinem0303 yüksek çıktıysa dikkat edin🙏🏻 çok geçmiş olsun. Son düzlükteyiz aman ❤ sağlıkla kucağınıza alın inşallah yavrunuzu🥰
Denizyildizi1 kckelf123 Zaten karın çevresinde gelişim geriliği çıktı 4 hafta kadar doktor birşey demiyor ben soru sorarsam onu bile cevaplamıyor
Sinem0303 Denizyildizi1 canım devlete mi gidiyorsun ve emin ol kilo önemli değil yeterki sağlıklı olsunda ben merak ettim sadece kayınvalidem zayıf olcak sen kilo aldın torunum aç kaldı diyoda o yüzden sordum
Baranhande Sinem0303 bende 34. Haftadayım 1933 gram minyon bebek olacak diyor. Çok zayıf değil gibi sağlıklı doğsunlar da kilo çok önemli değil.
Adileeselvi Baranhande Bizde bu gün gittik 2200 dedi sağlıklı olduktan sonra kilo önemli değil tabi ama bir hafta da 100 grm almış ne yicegimi şaşırdım
Eylul2019 Sinem0303 kiz benm o haftada 1900 dü🤣..ama doguma kadar baya kilo almisti 3500 dogmustu cok sukur kizim.sende ceviz bebe biskuvisi muz ye gunde 1 tanede sade soda ic.doktorum soylemsti bana bebege kilo aldirir die
Sinem0303 Eylul2019 ya kırkbinkez maşallah Bilmiyorum ben ilk olduğu için birde herkes sen şiştin bebek zayıf diyo kafam karışıyo
Denizyildizi1 Sinem0303 Riskli olduğum için üniversiteye gidiyorum yakınımda hiçbir doktor bakmıyor yarın randevum var bakalım kaç kilo olmuş bende çok kafama takıyorum kilo konusunu kaynanam eşim hep doğumdan sonra alır bu kadar strese sokma kendini diyorlar
Eylul2019 Sinem0303 hic kafana takma sen sistin bebek zayif diye birsey yok.benimde ilk gebeligimdi..65 ile hamile kaldim 83 ile doguma girdim asiri kilo aldim.sonra verdim.kizim 2 yasinda.suan ikinciye hamileyim