Taricat Kızlar benim gibi yeni hamile olduğunu öğrenenler nasıl gidiyor bakalım bulantılar şikayetler başladı mı kaç haftaliksiniz , ilk gebeliginiz mi yoksa ikinci üçüncü veya dördüncü mu 😍 ben daha bu akşam öğrendim gebe oldugumu 🤭 2.gebeliğim bu arada 2 buçuk yaşında da oğlum var
Tugba0606 Taricat benimde 3 uncu kizlarda mide bulantisi hasasiyet dena sekilde vardi ama bunda sadece bel agrisi oluyo insallah boyle devam eder 5+3 bizde
Bekleyenler Taricat 4+6 haftası şu an. Cuma günü kese göründü. heyecanla kalp atışını bekliyorum. 3. Gebelik ama ilki dış gebelik ti. İnşallah sağlıklı bir hamilelik geçirir bebeklerimize sağlıkla kavuşuruz.
Nur22Elif Ah bu bulantılar, halsizlik ve koku hassasiyeti ne zaman geçer? 🤢 4+2 (Kızımda hiç böyle olmamıştım. )
3prens1prensesmom Nur22Elif 9+4 suanda hepsi bendede mevcut yemek yapamiyorum yapilan yerde duramiyorum yemek yiyemiyorum ozellikle salcali olanlari herşey kokuyor resmen ustelik birde tansiyonum dusuyor surekli siddetli bas agrisi cekiyorum toparlanamiyorum resmen yaşayan ölü gibiyim😑
Taricat Nur22Elif Benim oğluma hamileliğimde doğuma kadar devam etmişti bulantılarım . Bulantı ilacı icmedigim gün kusuyordum. Onzyd diye özel bir ilaç var kuzum tamamen zararsız gebeler de kullanabiliyor . Çeyrek dahi ictiginde anında bulantıni kesiyor ve 24 saat boyunca hiç bulantin olmuyor kesinlikle öneririm doktoruna danışıp alıp kullanabilirsin❤️
Suleymanova Selam kizlar. Ben5+6 haftaligum. Bi kac gune doktora gidcem.2 yas 6 aylik kizim var. ALLAH evlatlarimizi korusun. Dogucak olanlarda sag salim dogsun İnȘəALLAH 🤲🏻
15ysr11 Dilossss10 Kalp atışı duydunuz mu 🥰 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayi nasip etsin inşAllah 🤲🏻
Taricat Ayse89 Allah yardımcın olsun gülüm kısa zamanda hepsi geçer insAllah annelik zor zanaat 🤷🏻♀️bir o kadar da mükemmel 😍
sayre Merhabaaa, benim ilk gebeliğim :) 5+1 iz şu anda :) benim sadece bel ağrım var başka belirtim yok henüz bir de iştah artması var.bence kendimi kontrol edemiyorum🤣
Esin-- sayre benim 2. Gebeliğim 5+1 im bugün saglikla kucagina almayi nasip etsin😊 simdilik bulanti vs yok🤗
Taricat sayre Oy oyy maşallah hayırlı olsun kuzumm amaan ye gitsin iki canlisin sonuçta tontiş tontiş bir bebeğin olsun sağlıkla insAllah 😂😍
ftmdyn22 sayre Taricat ilk gebeliğim 5.haftaya giricem herhangi bir bulantı yaşamadım ☺️Göğüslerim ve kasıklarım çok ağrıyor sadece🙈
Sabinaa12 sayre bence oğlun olacak bel ağrısı varsa oğlan diyolar kasık ağrısı varsa kız diyolar bende doğru çıktı😄🤲
Nur22Elif 3prens1prensesmom tansiyon düşüklüğü bende de var hamileliğim boyunca 8-4 çıkmıştı. Bunda da düştüğünü hissediyorum baş dönmesi filan oluyor. Bol bol su iç demişti doktorumuz.
HafizeKadir 3prens1prensesmom bende aynı böyleyim mutfağa giremiyorum yemek yapamıyorum yediğimi çıkarıyorum. Geçer mi acaba. İlk hamileliğim
Papatya_cekirdek 3prens1prensesmom benimde tansiyonum düşüyor yani hiç ölçmedim aletimde yok ama sürekli sanki bayilcak gibi içim bosaliyo gibi oluyo sizinde mi oyle
Taricat Bekleyenler Canım benimmm Rabbim seni evladına sağlıkla kavuştursun bu sefer Allah’ın izniyle hiçbir sorun olmayacak dualarım seninle ❤️🤲🏻
Bekleyenler Biraz mide bulantısı midede şişkinlik var. Ve sürekli burnuma sigara kokusu geliyor. İçmiyorum normalde ama anlamadım.
umut123_ Taricat ilkli düşük bu ikinci gebeliğim. Sata göre tam 6 haftalık ama geç döllenme olduğu için bu hafta içi tam gününü öğreneceğiz ♥️ Uyku, halsizlik, bulantı, iştah artışı şimdilik sıkıntı yok ama hallediyoruz 🥰
Taricat umut123_ Allah yardımcımız olsun kuzum 🤲🏻 herşey güzel olacak bu sefer Allah’ın izniyle gönlünü ferah tut Rabbim evladina sağlıkla kavuştursun dualarım seninle❤️
Merve201119 Taricat benim üçüncü gebeligim 11 yaşında ve 3 yaşında olmak üzere iki oğlum var ve 7 haftalik hamileyim bende
Taricat Merve201119 Oh maşallah ne güzel kalabalık aileleri çok severim kardeş ne güzel şey 😍 sağlıkla gelsin bebişin❤️
Taricat Raziye1 Kıyamam ben sanaaa 🥺 evet aşkım zor olacak tabii ama Rabbim dağına göre kar verirmiş sen hiç sıkma o güzel canını ❤️ benimde oğlum bana çok bağlı henüz ama işte 🤷🏻♀️Allah’ın izniyle burada hep birlikte yeri gelecek dertlesecegiz birbirimize manevi destek olup bebislerimizi büyüteceğiz ❤️Rabbim sağlıkla kucağına almak nasip etsin ❤️