NBstn benim 17 Nisan gecesi sol kasığım çekildi gece yatamadım sabah kalktığımda da adım atamadım sonra yavaş yavaş attım uzandım ağrı geçer sandım karnım çok sertleşiyordu normalde günde 3 kere oluyordu o gün çok olmuştu akşama doğruda sık tuvalete çıkmıştım akşama kadar bekledim geçmedi doktoruma yazdım oda nst bakalım hastaneye gel dedi gittim sancı çıktı ama açılmam yoktu serum verdiler geçmedi ertesi gün doktor alalım dedim o gün hazırlık yaptım 19 Nisan doğurdum