gizemkrgzl Nazlii__ son 14 ama ne sancı ne nişan hicbisey yokkk inşallah çok bekletmez oğluşum çünkü artık herşey çok daha zor😂
Loresima06 Nazlii__ son 6 gün 😄 kasık agrım sancım çok oluyor ama birtürlü gelmiyor bide kız bebeği erken gelir derlermiş bizim ki oralı bile değil 😄
Aysemavi Loresima06 benimde aynı 6 gün ve aynı belirtiler başka hiç Bi şey yok, kızımın dünyayı göresi yok daha herhalde 😂
Ayseee22 Son 11 gelmeye niyeti yok galiba oğlumun sancim yok nts de hiç çıkmıyor nolcak bakalım sezeryan istesem alçaklar hemen
Nazlii__ Deletedmom_1 artık gelmesi lazım bence şimdiki çocukların hiçbirinin gelesi yok 🤣 İnşallah gelirlerde sezeryan olmak durumunda kalmayız 😄