Bence en guzel kilo alis ve odem tutma bu hamilelik insanlarin agzi cok bos her konu hakkinda bir fikirleri var
Kendine sunu de hep rabbim bu hissi yasamak o kadar insan var ki
Bana ikinci defa nasip ettin de
Ben dusuk yaptim ve 4 yildir bebek istiyordum olmuyordu
O kadar isterdim ki o zamanlar karnim sissin burnum sissin
Simdi hamileyim cok mutluyum o sislige