Ben evdeyim diye kalktım mutfak dolaplarını sildim yavaş yavaş. Sonra 1 hafta el ve kol ağrısı çektim. Elimde sinir sıkışması oldu şimdi ellerim uyuşuk. Doktora gittim bir kavanoz dahi açmayacaksın dedi. Dikkat edin kızlar hamilelikte Karpal tunel sendromu (ellerde sinir sıkışması) sık görünüyor. Genelde doğumdan 6 ay sonrasına kadar geçiyor. Ama %20 geçmediği de oluyormuş. Benim annemde bana hamileyken olmuş. Geçmemiş. 2 elinden de ameliyat olmak zorunda kaldı. Yıllarca çekti o acıyı. Kendinizi zorlamayın 300-400 lira için sağlığınızdan olmayın.