Cunponannesi88 okadar cok korkmuştum ki inan ameliyat kapısından içeri girdigım an zangır zangır titremeye başladım hasta bakıcım korkma ya umduğun gibi bir şey yok senin dedı ama bana nafıleydı tabi igne gram acıtmıyor inanın kolumdakı damar yolu daha çok acıdı inanın sonrasında sondayı takmışlar takmıcakmısınız dedım taktık bile deyince şaşırdım onuda hıc hissetmedim sonrasında doktorum geldi bı selam caktı:) sonra hemen baslıyorum dedı başladı kestiğini hissettim ama acı yok agrı yok sadece kalem surtuyor gibiydi sonrasında dokunmaları cekiştırmelerı we enson 4 kere tepeden bastırdıklarını hissettim ama bunların hepsi saniyelıktı hemen bitiyor inanın bana sonrasında kızımı gordum dunyalar benim oldu dikimi hissettim ama umrumda olmadı aklım kızımdaydı cunkı :) anlıcagınız korkulacak bir şey yok