9 mayısta sezaryen doğumum var. İkinci gebeliğim. Oğlumda spinal olmuştum ama o an kendimi cok kastığım için 3-4 kez denediler bulamadılar 🥺 canım yanmıştı. Belkide doktorun hatasıydı. Bu doğumdan sırf o iğne yüzünden korkuyorum ağlama krizlerine giriyorum o derece 🤭 acıtıyor mu kızlar ?