Ben de çizdireli 10 yıl kadar olmuştur. Toplamda 10 dakika falan sürmüştü ameliyatım. İlk gün çok ağrı ve yanma olmuştu. Eve gelir gelmez tüm gün uyumuştum. Akşam uyandığımda hiç bir şey kalmamıştı. Hayatımda hiç gözlük ya da lens kullanmamışım gibi hissediyorum. Yıllar geçti herhangi bir ilerleme de olmadı göz numaramda ama sadece geceleri ışığa karşı hassasiyet kaldı. İmkanınız varsa hiç beklemeyin. Kesinlikle pişman olmazsınız.