Suleakblt Hale8918 yani hamilelikte sadece parol kullanılabilir diye kendim kullanıyodum doktorada henüz gitmedim randevum var onu bekliyorum diye ama nolur nolmaz çok ağırmadıkça içmeyeyim doktora gidince herşey ortaya çıkar zaten
Fatma-onal Suleakblt sen yine de kendi doktoruna danış benim doktorlarım kullanmamı istemediler belki derecesi vardır bu genişlemenin bilemedim
Fatma-onal Suleakblt yani bende yok diye biliyorum ama içmeyeceksin dediler bende dediklerini yapmaya çalışıyorum
Suleakblt Fatma-onal olabilir gidince konuşucam bakalım ne çıkar herkese geçmiş olsun o zaman ağrısız günler diliyorum 😑
Elilar2225 Suleakblt zorlu bir süreç bebeğe zararlı olmayacak bi şekilde uyutuldum 15dakika sürdü bisey hissetmedim ama sonrasında çok kötü agrilarim oldu
1eda8 Fatma-onal ben ilk kızımda yaşadım 36 haftlık doğdu gelişmedi bobreğimden dolayı 2200 doğmuştu çok ağrıyor bir kes doğum sancı sanıp gitmiştim
Fatma-onal 1eda8 sabaha kadar ağrıdan uyuyamadım çok zor gerçekten çok geçmiş olsun bende ağrıyı çocuktan sandım gittim meğer farklıymış
Dlr48 Fatma-onal merhaba benımde var malesef 10 gun once hafıf sancıyla gıtmıstım bende grade 2 yazıyor raporda pazartesi gunu gıdıcem doktor duzelme olmazsa tel takıcaz dedi ama cok korkuyorum istemiyorum oyle cok agrılarımda yok varmı ben gibi olupta tel taktırmYan
Fatma-onal Dlr48 bana şu an için gerek yok dediler bende de 2. Derece sürekli takip gerekecek dediler
Elilar2225 Suleakblt ara sıra çok gezdiğimde falan ama çok su içmek gerek su içip tualete çıktıkca geciyor agri
1eda8 Fatma-onal bende doğum sancısı sandım yaşamayan bilemez çok kötü öyle kramplar giriyorr ne yatabiliyorsun ne ayakta durabiliyorsun umarım miniğe etki etmez bizimki gelişmemişti 36 doğdu 9 gün yoğun bakımda kaldı
minikmucizemmmmmmm Hale8918 nasıl bir ağrı oluyor acaba tarif edebilir misiniz? Bende sağ taraftan özellikle çok ağrı cekiyorum anlık gelen ağrılar bazen sol tarafta oluyor 10 dk sonra geçiyor bende gidicem bir üroloji doktoruna acaba sizinle benzer ağrılar mi ?
Hale8918 minikmucizemmmmmmm boşluklarımda ağrı oluyor nasıl tarif edeyim bilemedim bazen böyle içerden bıçakla kesik varmış gibi acı ve ağrı oluyor.