Fatma-onal Kızlar hamilelikte böyle böbrek genişlemesi ile karşılaşan var mı inanılmaz ağrım var ultrasonda belli oldu dün 2. Derece genişleme varmış doktor ilerleyen zamanlarda daha çok ağrı yapabilir diyor yaşayan oldu mu hiç 😣
Suleakblt Fatma-onal bende de bi kaç gündür sağ böbreğimde ağrı oluyo henüz foktora gitmedim perşembe randevum var diye bekliyorum bazen çok ağrıyo galiba bende de böbrek büyümesi var ☹️ tedavisi yokmu bunun hep böyle büyüyüp ağrımı yapıcak
1eda8 Fatma-onal ben ilk kızımda yaşadım 36 haftlık doğdu gelişmedi bobreğimden dolayı 2200 doğmuştu çok ağrıyor bir kes doğum sancı sanıp gitmiştim
Fatma-onal Elilar2225 teşekkür ederim size de geçmiş olsun doktorunuz ne diyor acaba çok fazla ağrınız oluyor mu
Hale8918 Fatma-onal bazı günler çok oluyor 18. Haftada öğrendim bende. Üroloji doktoru takip ediyor 2 haftada bir gidiyorum bir üst sınır varmış o zamana kadar müdehale etmek istemiyor doktor. Kadın doğum olabilir normal diyor
Hale8918 Elilar2225 geçmiş olsun şu an solda da ağrınız var mı? Benim sağdaydı şimdi sürekli sola yattım artık solumda ağrıyor geceleri özellikle orda da başlamış ama sağdan az. Stent sonrası rahatladınız mı?
Fatma-onal Hale8918 bende sürekli kontrole gideceğim bazen dayanılmaz bir ağrı oluyor apandisitten de şüphelendiler sabah tekrar ultrasona giricem çok geçmiş olsun size de
minikmucizemmmmmmm Hale8918 nasıl bir ağrı oluyor acaba tarif edebilir misiniz? Bende sağ taraftan özellikle çok ağrı cekiyorum anlık gelen ağrılar bazen sol tarafta oluyor 10 dk sonra geçiyor bende gidicem bir üroloji doktoruna acaba sizinle benzer ağrılar mi ?
Elilar2225 Hale8918 aslında benim çok ağrım olmuyordu stentten sonra baya bi agri oldu ama şimdi yok. Her iki tarafta genişlenmeni tesadüfen öğrendim zaten
Hale8918 Fatma-onal teşekkür ederim size de tekrar geçmiş olsun Allah yardımcımız olsun sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almak nasip olsun inşallah
Fatma-onal Suleakblt sürekli kontrol gerektiriyormuş ilaç vermediler ihmal etme bol bol sıvı tüket gidene kadar ben ağrıdan duramıyordum
Elilar2225 Suleakblt zorlu bir süreç bebeğe zararlı olmayacak bi şekilde uyutuldum 15dakika sürdü bisey hissetmedim ama sonrasında çok kötü agrilarim oldu
Suleakblt Fatma-onal benim ağrıyo geçiyo bçbrek genişlemesimi tam bilmiyorum ama araştırmama göre o parol içince hemen geçiyo herzamanda ağırmıyo çok değişik
Fatma-onal Suleakblt doktor bana kesinlikle ağrı kesici kullanmayacaksın dedi iki doktor da aynı şeyi söyledi mide bulantı ilaçlarım vardı onları da bıraktırdılar niye bilmiyorum sadece Demir ilacı kullanıyorum şu an
Suleakblt Fatma-onal hamilelikte parol kullanmanın bi zararı yok diye çok ağrınca içiyorum bi zarar olurmu ki acaba
Fatma-onal Suleakblt yani bende yok diye biliyorum ama içmeyeceksin dediler bende dediklerini yapmaya çalışıyorum
Suleakblt Hale8918 yani hamilelikte sadece parol kullanılabilir diye kendim kullanıyodum doktorada henüz gitmedim randevum var onu bekliyorum diye ama nolur nolmaz çok ağırmadıkça içmeyeyim doktora gidince herşey ortaya çıkar zaten