Nur234 Dmrdmr_3834 sorduktan sonra bize de yazar mısınız ? Belki farklı birşey duyarız ve ona göre bizde kendi doktorumuzla bir yol izleriz
muallimehnm Bizde 36ya gireceğiz inşallah. Son haftalarda ne kadar yürüyorsunuz, ben çlk yürüyemiyorum.
Nur234 muallimehnm bende ayağa kalkınca sertleşmeden dolayı çok yürüyemiyorum , ama 37. Haftada yürüyüşlere başlayacağım normal doğum için
fatma24--- Nur234 merhaba bende 27+4 günlükikiz gebeyim.bendede alnısertmik anlattığını gibi 2 adım atsam taş oluyor.dışarda lürüyemeyorum.doktor iğne ve fitil verdi.çok korkuyorum sizin yine haftanız iyi benim çokerken..size sorum kaçıncı haftada başladı sertlik karnınızda?
Nur234 fatma24--- 30da başladı benim , sizin ikiz ya belkide ondandır hani hareket alamı daraldığı için hiç panik olmayın
Birfasulyeannesi Nur234 Valla dün akşamdan bugün öğleye kadar hissedemedim korktum ben hissetmede bı sıkıntı yaşamadım .bu arada sertlestigi zamandan mi bahsediyorsun hareketini hissetmiyorum diye
Eylemkurtkaya Meri3220 iyi bari bende çünküü bebek dayanıyor zannediyordum sağ gögüs altımda ciddi sancı ağrı oluyordu bebek değil saframda kumlaşma oluşmuş hamilikte çok sık görünüyormuş , senin adına çok sevindim safra olmamasına sıcak duşlar gerinmeyi ve sertleşmeyi rahatlatır ve doktorum göbek deliği altı günde 10 dan fazla kasılma veya sertleşme yoksa korkma demişti
Hafize3536 Nur234 benimde Ayakta deil ama uzanınca oturunca öyle oluyor cok sert vuruyor yumruk gibi oluyor bazen dikiliyor içerde sanki doktoruma sordum magnezyum eksikliği dedi bi tedavi verdi bakalım gecmezse tekrar gidicem şuan 30+3 haftamızdayız dahada erken oturunca hemen kasılıyor varmı bilgisi olan
Meri3220 Eylemkurtkaya yok canım benim gün içinde 1 yada 2 kez oldu oda bikaç kere işte daha önce öyle bişey olmayınca garipsiyor insan yaa Rabbim sağsalim doğumlar nasip etsin inşallah hepimize Bi an önce feraha kavuşalım 🤗
Nevinmuratgrsel Bende 32+6 yım taş gibi oluyor karnım , nts ye girdim hemşirede çok sert karnın dedi. ..inşallah kötü bişey olmasında ,,,
Nur234 Nevinmuratgrsel inşallah , doktorlar normal karşılıyor Gani bebek büyüdüğü için hareket alanı azalıyor diyip magnezyum veriyorlar
Hafize3536 Nur234 yani magnezyumda cok tüketiyorum suda tüketiyorum ama düzelmedi daha yarın doktoruma yazıcam bakalım ne diyecek
Nur234 Hafize3536 bana da yazarmışsınız ya da buraya doktor ne derse flan bende ona göre önlem alırım ♥️