eslemesila aynen bimdekiler küçük diye almadım bende aldığım biraz daha büyük sanki
sherlock hep evdeyim canım çocuk olunca hiç çıkamam 😅
Mdilekk ben bim’den anakucapı almıştım valla hepsinden iyi 😁😁
sherlock evet oda güzel aslında 😅😅