Haticemustafa burcuozturk once 3 ay folik asit kullandim 3. Aydan sonrada decavit verdi hala onu kullaniyorum 8 ayligiz su an
deletedmom734 Neroizm ben folik asiti bırakınca imoma geçtim doktorum doğuma kadar bununla gideceğiz dedi şu an 26+1deyim size ne verdiler şimdi
Neroizm deletedmom734 ben sadece gyno ferro sanol aliyorum folik arti omega takviyesi de var icinde demirden baska. İmom’ı bana biraktirdi 20. Haftamdan sonra.
Loyam iremby bana da doktorum vitamin olarak megadyn verdi hiç içemedim mide bulantısı ve kusma yaptı siz nasıl içiyorsunuz.?
Nurrmelek burcuozturk ilk 3 ay folik asit sonrasında imom bebeğin beğin gelişimi için folik asit şart