3babymom endişe etmeyin yine hissediyorsunuz, geceleri uyuyamıyorum tekmelerden. Sadece 20. Haftadan sonra ilk kıpırtıyı hissedebildim,öncesinde bir şey yoktu. 24′den sonra kuvvetli tekmeleri hissetmenize engel değil zaten. Rahmin üstüne değil de ön kısmına yerleşmiş plesanta sadece. O da normal bir yerleşim olarak görülüyormuş zaten,kafaya takacak bir şey yok yani 😊