caglaolmeZ riskli bir durum değil canım benim de öyle sadece ilk hareletlerini çok geç hissetmiştim, şimdi 35 haftayı bitiriyoruz tekmeleri uykumdan uyandırıyor ☺️ yüzünü net göremedim gerçi bir ona yanıyorum ama doğum şeklini vs de etkilemiyor anterior oluşu hiç merak etme, Normal bir yerleşim şekli yani