kuzeyinannesiiiii Yaseminf onu söyleyenleri bende burda gördüm öyle bir ped varmıs alıcam en azından emin olur insan😊
Denizyildizi1 kuzeyinannesiiiii İnsan korkuyor ya ama sizin az gelmişti benimki baya fazlaydı ve gün boyu gelmeye devam etti ihmale gelmiyor böyle şeyler dikkat ediin kendinize🙏
kuzeyinannesiiiii Denizyildizi1 tabiki ihmal edilecek bir durum degil sonucta bir can tasıyorsun ne olursa olsun insan en ufak birseyde bile cok korkuyor panikliyo ama çok şükür birdaha tekrarlamadı olmadı bu son haftalarda kendimize cok dikkat etmemiz lazım rabbim bizleri sag salim kurtarsın inşallah 🙏❤️
Renginveannesi_ kuzeyinannesiiiii benimde sürekli iç çamaşırım ıslanıyor sizin ki gibi böyle az az doktor herşey normal olduğunu söylüyor, bende sürekli düşünüyorum 👀 enfeksiyonda var bende biraz suda çok içiyorum 🙏 28 haftalıgız bizde
12mommy kuzeyinannesiiiii aaa cati muayanesi yapmadimi bende gittim boyle iki kere acile cati muayanesi hemen nts falan aldilar
kuzeyinannesiiiii 12mommy hayır yapmadı oturdugum bölgedeki hastanenin ebeleri biraz cinsler kasık dogum doktoru yok o yüzden ilk olan gebelere bakmıyo ebeler aniden birsey olsa gitsem doguma bile almaz yani direk baska yere gönderiyo dibimde olan hastanede de böyle şansım var işte 🤦♀️
elifinilki27 kuzeyinannesiiiii Su gelmesi sürekli oluyor ve tutamıyorsun çişin geliryorda tutamıyorsun gibi son haftalarda benimde WC’den sonra bu şekilde ıslanmam oluyordu bence o bebek baskı yaptığı için oluyor tam olarak çişimizi yapamıyoruz
kuzeyinannesiiiii elifinilki27 evet öyleymiş yani burdada biri söyledi kendi cevremde de söylediler bebek baskı yaptıgı icin olan birseymis su gelmesi bu şekilde olmazmıs ya ben hani ani gelmese bile belki degişiyordur sızıntı seklinde yarım yarım da gelir diye düşündüm ondan baya panikledim🤭
elifinilki27 kuzeyinannesiiiii Bende ilk başta öyle düşünmüştüm ama gerçek suyum gelene kadar 😂😂 bana hep anlarsın zaten denmişti öyle de oldu anlanmicak gibi değildi 😂
kuzeyinannesiiiii elifinilki27 banada öyle diyolar önceden afedersin akıntım cok ıslak sekile geliyordu tuhafıma giderdi söylerdim birine ne suyu su geldimi duramazsın biranda geliyo bide cok geliyo anlarsın falan diyolar bakalım geldiginde dedikleri gibimi yaşicam 😂😂🤷♀️
Ecoli28 Ben de 34 haftalık hamileyim 3-4 haftadır ıslaklık oluyor , özellikle su içtiğim zaman artınca idrar kaçırdığımı anladım 🙈 bu şekilde de takip edebilirsiniz 😅 doktoruma sorduğumda da anlarsın suyun geldiğinde hem de azalır farkederiz demişti
kuzeyinannesiiiii Ecoli28 öyleymiş su geldiginde farketmemek mümkün degilmis meger bende de öyle olcak bende cok su iciyorum ondan oluyor demek😂
kuzeyinannesiiiii 12mommy evet cok ilginc ne olursa olsun yılların ebesisin ilk gebelik veya ikinci ücüncü ne farkeder ki bakman gerekiyor ama burdakiler öyle o sorumlulugu üstlenmiyolar ne yazıkki gittigmle kaldım Allah razı olsun canm🤗
elifinilki27 kuzeyinannesiiiii Yaşıyorsun gerçekten ben yaşadım şimdi 3 günlük anneyim şükürler olsun Allah size de bütün hamilelere de sağ sağlim evladına kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏🏻