La_le iyiyim canım cok şükür birsey yok gittim pek bakmadılar saçma sapan konustu gönderdi hic bakmadı bile kalp atısını dinledi bebegin hareket ediyorsa sıkıntı yok korkma o gelen bebegin kendini temizlediği sudur falan dedi ne alakaysa bi ebe vardı dogum doktoru yok sizinde ilk gebelik birey yapamam dedi