Ben 55 le hamile kaldım sonra bulantı ve diyetle 53 e düştüm(boyum 155 doktorum kilo istemiyor)
Şuan 22. Haftamdayım 57 yi gördüm maksimum.Hatta 2 gün önce 57 çıktım bugün 55.8 im. Ödem mi attm anlamadım ama, karnım büyüdü benim.Kilom artmadı fazla.
Doktorum direk kilomu soruyor zaten :D Bebeğin gelişimi iyiyse kilo almamak daha iyi ilerki haftalarda artar zaten kilo.