Aliyegunes Kartaaneesiii soruxam doktora nabzimda 100fln çıkıyor kansuzlikta yapabilir diyolar ama bakalim
Kb_plt minikmucizem006 ağustosun 12. Sine gün verdiler ama temmuzun 20 sinden sonrası için hazırlıklı olmam gerekmiş. Sağlıkla gelsinde. Gün ay önemli değil 💖
Gizemsgumgum Deletedmom2265 benim de tüp ve sanki benim dr da sezaryene yatkın ve ben de normal istiyorum 🙈 umarım istediğimiz gibi olur 🌸
Deletedmom2265 Gizemsgumgum Tüp bebekte genelde risk almak istemiyorlar pozisyon uygunsa ben normal denemek istiyorum inşallah yapabiliriz 🥰
Nililaylayla Gizemsgumgum yatak odasına park yatak aldım anne yanı, kendi odası için tek kişilik montesori yatak 3 kapaklı dolap ve şifonyer aldım. Rengi beyaz kulplari ahşap yaptırdım 😊
Deletedmom622772 Aliyegunes bende öyleyim bebek bası yaptığı için normalmiş özellikle yemeklerden sonra 🥲🥲
Gizemsgumgum Nililaylayla sağlıkla gelsin sağlıkla büyüsün biz daha hiçbir şey alamadık mobilya adına :)
Nililaylayla Gizemsgumgum başka dolaplarda yerim yoktu şimdiden her yer yayıntı olduğu için aldım ben. Siz oda yapacak misiniz siparsile 45 günde geliyor haberiniz olsun 😊
[silindi] minikmucizem006 ya benim uygulamaya göre son 110 gün ama temmuz sonu sezeryan olcagim için kaç gün kalmış oluyor ki bu uygulama ya göre normal doğum için mi bu 110
Bebekligiller Aliyegunes bende 27.haftamdayım. Gündüzlerden daha çok geceleri sıkışıyor. Oturuyorum sık sık nefes alıp veriyorum geçiyor. Sol göğsüm sıkışıyor bu arada