Drya55 hiç korkmana gerek yok cnm hiçbişi hissetmiyorsun şahsen ben devlette doğum yaptım çok iyiydi doğumumdakiler belden iğneyi vurdular hiç hissetmedim onu vururken bile bazıları abartıyordu iğne kocaman yok çok can yakıyor vs normalde iğneden korkarım ama onu hissetmedim sonra iki bacağıma bant taktılar sakın korkma şimdi belden altına sıcaklık vuracak dedi sıcaklık yayılırken bacaklarıma fırça sürüyorlardı sonra uyuştu 5 dk bile sürmedi 2 dk da çocuğu çıkardılar hemen dikip çıkardılar en zor olan 4 saat sonra ilk kalkış o çok can yakıyor ama evladını alınca kucağına herşeyi unutuyorsun ne acın ne sızın hiçbirşeyin kalmıyor.