Kızlar Perşembe günü sezeryan alınacağım belden uyuşturacaklar fakat karnina yapılan işlemleri hissediyormuşuz dokunmalar,bastirmalar felan acı dışında doğru mu bundan biraz tedirginnim hayatımda ilk defa ameliyathaneye gireceğim doktorumda fazla panik yaparsan tamamen uyuturum seni dedi