Elisa_Esra04 benim 2 gebeligimde de malesef idrar yolu ve mantar enfeksiyonu yuzunden suyum sizma yapti o kadar ilac kullanmama ragmen gecmedi ilkinde 37. Haftada dogum yaptim simdi 2. Ise 33 . Haftada suyum sizma yapti ciger gelistirici falan oldum 3 gun hastanede yattim suan 35 olmak uzereyiz cok sukur ama suyumuz riskli hala. Doktorunuzun yazdigi ilaclari hic aksatmadan kullanin mumkunse gercekten cok ilerlerse suyu patlatma riski oluyor tabi gebelikten gebelige yada enfeksiyonun azligindan cokluguna degisebilir benim cok cok ileriydi enfeksiyonum