Arkadaşlar ben dün hastaneye gittim tahlil verdim idrar yolu enfeksiyonu var dedi antibiyotik, toz ve fitil verdi ama ben fitili almak istemedim eczanecide eşime düşük için kullanılır dmeiş bende 32 haftalığım az önce bir yerde okudum enfeksiyon erken doğum yaptırır diye doğrumu acaba bne fitili kullanmalımıyım Dr 3 ayrı ilaç verince bende fazla olur dedim ondan almak istemedim ve antibiyotikte 1000 mg onuda günde bikere alıyorum bilen yada yaşayan arkadaşlar bana yardımcı olurmusunuz içim çok huzursuz