Nazorl 37 .haftada oldum canım olman senin için iyi benim normal doqumdu ama çatı muanesinde doktor çatin dar sezeryan yapal dedi en azından herşey yolundami onu oqreniyosun korkulacak bişey yok ben 3 defa oldum 2 defa hemşireler 1 defada doktorum yapti