12_ze Ozaman ben sizi şöyle telkin edeyim. Benim 2. dogumum olacak suanda 23 haftalık hamileyim ve ilk kızım 16 aylık. Dogumum okadar kolay geçti ki şükürler olsun bir avazda doğurdum neredeyse.40+1 e kadar yalancı sancilar da çektim. Suni sancı yok kesi yok dikiş yok. Bakın ben 36. haftadan sonra plates topu edindim. bütün gün üzerinde egzersiz yaptım zıpladım sağa sola ayaklarımı açıp egzersizler yaptım. Korunmasız ilişkiye girdim. Evet etrafımda kötü doğum hikayesi olan yokmuydu vardı. Hemde en yakınım ablam.. Ama ne oldu çok şükür ki sağlıklıca doğdu ve kucağıma aldım. Kendinize, doktorunuza, ebenize ve bebeğinize güvenin. İmkanınız varsa özelde yapın doğumunuzu. Çünkü devlette genelde daha acimasizlar bu konuda. Emin olun bir avazda doguracaksiniz. Korkmayın ve hamileliginizin tadını çıkarmaya bakın.. Bu günler geri gelmiyor..Sevgiler 💫💙