smnrsmnr Bırakamıyorum diye bir şey yok ki. Eğer ki karnında ki canı gerçekten düşünüyorsan, istiyorsan içmezsin. Daha doğrusu içemezsin. Bende 5 haftalıkken öğrendim bebeğimi ve o an bitti sigara benim için. Şimdi 9. Haftanın içindeyiz artık canım çekmiyor diyebilirim. Sigara için baş ağrısı çektim, deli gibi öfkelendim, sigara içenleri gördükçe deli oldum en sonunda 1 dal aldım elime ve direk bebeğim geldi aklıma yakmadan bıraktım. O gün bugündür daha sigara davası yok bizde. Eşim 2 3 paket bırakır masaya istesem alırım ama almıyorum. Çünkü benim o canın hayatıyla oynamaya hakkım yok. O bana emanet geliyor. Öbür tarafta Allah soracak bana bunun vebalini. Bebeğin o dumandan dolayı eğer ki kronik bir hastalığa kapılırsa da bir ömür boyu sebebi sen olmuş olacaksın. Ben bu vicdan azabını çekmemek için çocuğuma zamanı gelince ben senin için sigarayı bıraktım demek için içmeyeceğim sigarayı. Sende içme. Hiçbir bahane bir cana göz göre göre zarar vermene engel olamaz.