Fundafunda2 Ee yani kuzum bak sende biliyorsun 14/9 ve üstü olursa devamlı sıkıntı, evde gayette normal çıkıyormuş boşuna stres yapma sıkıntı olsaydı evde de aynı şekilde çıkardı, başkalarının da seni korkutmasına izin verme, bende hastanede felan ölçülünce yüksek çıkardı sonradan farkettim fobimin olduğunu ama şimdi yendim sen kendine evham yapma yeter 🤰🏻🌸