Valla kuzum 26. Haftadayım bu haftaya kadar en düşük 8/8 en yüksek 11/7’ydi ama bugün bakıyorum 12/7 çıkıyor çoğunlukla, Allah’a şükür yüksek tansiyon yaşamadım hiç gebelikte sadece benim tansiyon aletine fobim vardı o zaman işte tansiyon ölçülürken tavan oluyordu ama yendim ben o problemi 🤣. Ama ilaçla felan tedavi ediliyor yüksek tansiyon diye biliyorum sen içini ferah tut, tansiyondansa şeker daha tehlikeli 🌸