Zub34 doğum öyle zaten insan bı an da şoka giriyor 9 ay hamilelikten sonra bı an da doğuma girmek zor oluyor ama korkma kadınlar her zaman güçlüdür bu da gelip geçer bebeğinle hastane odasında uzanırken ne çabuk oldu diyeceksin😂sadece sancılarını iyi karşılanan önemli nefeslerinle karşıla sancin gelince başka şeyler düşün sancina odaklanma sakın bağırma hep nefes alıp ver dua et bol bol süre oku o an da goruceksin bagirmazsan bebeğin korkmaz ve senden güç alır Allah bir avazda dogurmayi nasip etsin inşallah