Şuan 39/1 haftayım doktor pazartesi günü suni sancı verip başlatacağını söyledi ki açılmam yok sadece yumuşama var bebeğin kafasıda kanalda değil yan duruyo suni verince kafası kanala girer mi beni ne beklıyo nolacak ne bitecek doktorun böyle başlatması erken mi ama ben de istedim gibi oldu biraz off gerginimm fikir destekleri beklıyorum 🙏🏻