eso14 canım doğum sancısı herkesde aynı etkiyi yaratmıyor. Benimde aynı sağ kasığımda ağrı oldu ama belimede vurdu eş zamanli geldi sancılar ama öyle dayanilmayacak gibi değildi ama düzenliydi zaman tut canım. sonra nişanım geldi dediğin gibi ilk çok fazla akışkan ve bir anda indi normal akintilardan farklı oluyor yoğun oluyor. 2 cm açıklık var dendi Perşembe gecesi gözetim altında tuttular ilerlemedi ciktim kendim hastaneden ve nişanım hala geliyor kahverengi renkte sümüksü bı akıntı ama hiç bir belirti yok.