Deniz2961 gece sıcak duş alıp egzersiz yaptım yattım canım. Sabah kalktım 7 gibi sancıyla. Karnım ve kasıklarım ağrıyordu. Lavaboya gittim yatağa tekrar geçtim geçmedi. Sonra uzandım hafifledi ama yine geçmedi. Bilmiyorum doktoru aricam daha doğrusu hastaneyi. Ablamla konuştum da bende hiç bi belirti olmadan doğurdum git hastaneye dedi bana. Bizim genetikte böyle bi durum varmış daha yeni öğrendim 😅 açılman vardır illa Kİ dedi.