Nur79 Anladım kızlar Rabbim hepimizin bebişini korusun saklasın kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah.
Ndnz Nur79 merhaba benimde 14.haftada başladı hala kullanıyor musunuz durumunuz nasıl benim gece kanamam oluyor gündüz bir sıkıntım olmuyor
Nur79 Ndnz benim şükür Allaha geçti Canım ilaç kullanıyorum fitil, sen iğne ilaç bir şey kullanıyor musun.
Nur79 Ndnz ilk 6 tane iğne kullandım şimdi fitil, 3 günde geçmişti. Rabbim yardımcın olsun Rabbim bebişlerimizi bize bağışlasın inşallah. Hep yat dinlen kendini yorma
Ndnz Nur79 Allah razı olsun Canım bu hafta izin kullandım ama sonrasında nolur bilmiyorum bana da dua et 😔🙏
Erayhilal Nur79 agrisini cekersin ama hersey bebegim icin diye düşünüp kendini rahatlat kuzum bende kullandım fitilde kullandim 7. Aya kadar yeterki bebislerimiz iyi olsun hepsi geccek azcik sabir 🥰👍