Gks Ntugba çok şükür canım. Allah size bağışlasın. Benmde erken doğum riskim var biliyorsun. Bebek de kilo almıyor. Kasılmalr var serklaj var. Allah yardımcımız olsun.30 hafta olduk böyle böyle
Ntugba Gks rabbim yardımcın olsun canım biraz daha kalsa ne güzel olur ama doğsa bile bak benim minigime çok şükür toparlıyor ciğer geliştirici yaptilarmi
Pamukkizim SerkanSinemne ay allah razi olsun canim allah senin bebegini de sağlıkla kucagina almayi nasip etsin
Deletedmom15257 Pamukkizim insallah iyi olcak insallahhh sende onun yanına gidince hergun üstünü degis düş al elbiselerini utule insallah iyi olcak
Miyaa Pamukkizim canım benim Rabbim onların yanında canını sıkma sen güçlü ol ki bebeğinde güçlü olsun Rabbim seni yvruna bağışlasın