blackberry118 hamileligim boyunca hic yoktu sali gunu saglik ocagi tahlillerini verdim carsamba gunu ise idrarda protein ciktigini ogrendim tansiyon falan hersey normal heralde idrar yolu enfeksiyonu olmusum hemen bebegimi aldilar cok saglikli duruyordu sutum hemen geldi bende o da cok iyiydik sonra o kusmaya basladi onun uzerine yapilan tahlillerde sepsise rastlandi benden ona gecmis o yuzden kuveze aldilar