Aselsevde ben körfezde oturuyorum fakat pandemiden dolayı doğumlar alikahyada olucakmis. Doğuma doktorda giriyor mu sancı anında odada aileden biri bulunabiliyor mu. İkinci dogumum ama sancı anında tek başıma olurum diye korkuyorum ilk dogumum normal oldu ama bebeğime kordon dolandığı icin ve kakasını yeme ihtimali olduğu için nöbetçi doktor girmişti.( şansıma hamileligimde kontrole gittiğim doktor nöbetçi doktordu 😊) Sancı anında da odada annemde vardı bana çok yardımcı olmuştu.
Ali kahya hastanesinde doğum nasıl oluyor bilgi verirseniz memnun olurum 😊